gangzona
snažte se využívat všechny zkratky
s těmi zkratkami to zase tolik nepřehánějte, ne všechny jsou výhodné
při dragu na začátku nemějte ručičku hned na červených, snažte se ji udržet někde mezi 6000-7000, budete mít lepší akceleraci J
nitro nepouštějte najednou, ale v rychlých intervalech
při dragu, řaďte podle ručičky (zelená ručička=perfektní řazení, modrá dobrý,…) je to lepší než podle semaforu.
pokud si můžete zvolit unikátní výkonnostní vylepšení, nedávejte ho jen na rychlost, na tu ovladatelnost taky něco dejte, později se vám to určitě vyplatí.
znám spousty lidí, který když si ve volným tuningu dělaj káru, tak všechno dávaj level3, i když je třeba v ševelu 2 hezčí, tak vybírejte skutečně podle toho co se vám líbí, vy se přece s tím autem chcete chlubit ne???
s těmi zkratkami to zase tolik nepřehánějte, ne všechny jsou výhodné
při dragu na začátku nemějte ručičku hned na červených, snažte se ji udržet někde mezi 6000-7000, budete mít lepší akceleraci J
nitro nepouštějte najednou, ale v rychlých intervalech
při dragu, řaďte podle ručičky (zelená ručička=perfektní řazení, modrá dobrý,…) je to lepší než podle semaforu.
pokud si můžete zvolit unikátní výkonnostní vylepšení, nedávejte ho jen na rychlost, na tu ovladatelnost taky něco dejte, později se vám to určitě vyplatí.
znám spousty lidí, který když si ve volným tuningu dělaj káru, tak všechno dávaj level3, i když je třeba v ševelu 2 hezčí, tak vybírejte skutečně podle toho co se vám líbí, vy se přece s tím autem chcete chlubit ne???
<< Home