Důležité je, abychom si vždy naučené učivo několikrát zopakovali, abychom získali jistotu, že to opravdu umíme.
Rozdělení práce a krátké minutové přestávky nám mohou pomoci lépe se soustředit nejen při učení, ale i při písemce. Nemusíme kratší přestávky provozovat, ale po devadesáti minutách intenzivního učení, bychom si měli dát dvacetiminutovou přestávku. Rozhodně není dobré učit se více jak tři hodiny. Po tak dlouhé době by měla následovat dlouhá pauza na odpočinek, protože učení je namáhavá činnost.
Při učení je lépe začít s nějakým lehkým úkolem. Jelikož mozek miluje změnu, je dobré střídat vždy písemný úkol s ústním a neučit se po sobě podobné předměty.
Rozdělení práce a krátké minutové přestávky nám mohou pomoci lépe se soustředit nejen při učení, ale i při písemce. Nemusíme kratší přestávky provozovat, ale po devadesáti minutách intenzivního učení, bychom si měli dát dvacetiminutovou přestávku. Rozhodně není dobré učit se více jak tři hodiny. Po tak dlouhé době by měla následovat dlouhá pauza na odpočinek, protože učení je namáhavá činnost.
Při učení je lépe začít s nějakým lehkým úkolem. Jelikož mozek miluje změnu, je dobré střídat vždy písemný úkol s ústním a neučit se po sobě podobné předměty.
<< Home