motor do Škody 120
Jako každý chci ze své Škody dostat maximum. Původní motor Š120LS kdysi byl výkonem dostačující, ale……
První krok byl přechod na motor Š130 s úpravami pro skupinu A (odlehčený setrvák atd.), kromě ostré vačky (pouze 268 stupňů). Výkon byl super, pokud auto jelo nezatížené. Točivý moment se ztratil až na otáčky kolem 4500. Výkon byl skutečně tak velký, že po zhruba dvou měsících jsem „utrhl jedničku“. Přišla na řadu převodovka ze 125, ta vydržela půl roku a ukroutila se poloosa. Chyběl mi točivý moment v nízkých otáčkách a motor šel ven! Místo něho jsem nasadil neodlehčeného Favorita 136 s ostrou vačkou (290stupňů), leštěnými kanálky, snižovanou hlavou a kompletní generálkou. Tuto zástavbu nebudu popisovat.
První krok byl přechod na motor Š130 s úpravami pro skupinu A (odlehčený setrvák atd.), kromě ostré vačky (pouze 268 stupňů). Výkon byl super, pokud auto jelo nezatížené. Točivý moment se ztratil až na otáčky kolem 4500. Výkon byl skutečně tak velký, že po zhruba dvou měsících jsem „utrhl jedničku“. Přišla na řadu převodovka ze 125, ta vydržela půl roku a ukroutila se poloosa. Chyběl mi točivý moment v nízkých otáčkách a motor šel ven! Místo něho jsem nasadil neodlehčeného Favorita 136 s ostrou vačkou (290stupňů), leštěnými kanálky, snižovanou hlavou a kompletní generálkou. Tuto zástavbu nebudu popisovat.
Labels: skoda 120
<< Home